Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky mobilní služby pedikúra - manikúra
Beatrice Stodůlková
Václava Jiříkovského 177/58
700 30 Ostrava Dubina
IČO: 07227272
Provozovatel poskytuje služby manikúra, pedikúra, nehtová modeláž na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (telefonicky, mailem) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost mobilní služby nevyužít.
- termín návštěvy
- přeobjednání
Pokud Vám termín dohodnuté služby nevyhovuje, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření. Jestliže se u klienta nedozvoním u dveří či na telefon beru tohle jako porušení závazné objednávky. Pokud tedy Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem a já se dostavím na smluvenou adresu bude VÁM ÚČTOVÁN fakturačně ušlý zisk objednané služby v plné výši objednávky. V případě zákazníků mimo Ostravu účtuji i dopravné 12 Kč za km cesta tam i zpět.
- pokud klient nereaguje ani nepotvrdí nabízený termín do 24h, termín automaticky ruším a klienta již neobjednávám
- při opakovaných nabízených termínech bez odezvy, klienty již neobjednávám
- objednací čas je orientační z důvodu přepravy od klienta ke klientovi
- v případě nemoci klienta informuji o zrušení domluvené služby SMS zprávou
- v případě nižších teplot pod 5st přístrojovou pedikúru neprovozuji (z důvodu převozu přístroje)
- v případě komplikací s dopravou, klienta telefonicky informuji, jinak během pracovního dne netelefonuji!
- klient je povinen zajistit řádné označení domovního zvonku
- dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, tj. 3 měsíce od data přijaté platby, poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky
- nutné zamluvení termínu minimálně 3 týdny dopředu
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření:
( zanícení a zduření nehtového valu, zanícené kuří oka, vysoký stupeň těhotenství, lupénka a plísňová onemocnění)
- zákazník je na ošetření v silně zakouřené místnosti, nevyvětrané, jsem nekuřák a ošetření odmítám u silných kuřáků z důvodu alergie.
- zákazník se zdravotními problémy, stěžující provedení služby
- zákazník je na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele služeb. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.V případě řešení mimosoudního sporu, je zákazník oprávněn oslovit třetí stranu, českou obchodní inspekci: https://www.coi.cz/
Uživatel bere na vědomí, že provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat a sledovat osobní údaje jednotlivých uživatelů pro vlastní potřeby, tj. zejména za účelem poskytování služeb.
Provozovatel o uživateli shromažďuje tyto osobní údaje:
jméno, příjmení, adresa, fakturační údaje, mobil.
Jak s osobními údaji nakládám:
Veřejné i neveřejné osobní informace jsou zpracovávány a uchovávány v databázi provozovatele. Přístup k informacím o uživateli má pouze provozovatel po dobu kalendářního roku.Děkuji za respektování obchodních podmínek.